Nu börjar de igen..

Nu kommer min blogg bli totalt-helt-jätte-emo-och-deppig! Skolan börjar om. De betyder att jag kommer vara trött på veckorna + att jag ska orka med alla prov och läxor. Men ska försöka ta mig igenom vecka efter vecka. Är ju trotts allt inte såå jättelänge till Jullovet.

Sitter på mitt rum och dunkar musik samtidigt som jag lider. Tänk er att någon har stuckig sju knivar i magen på er. Ja, exakt så känns det. Ska tillbaka till läkaren imorgon, hoppas dom skickar vidare mig så jag får det utrett. Ska lägga mig och läsa min bok nu som jag ska ha prov på. Har det provet på fredag, sen har jag so-prov nån gång i veckan. Och ska jag vara helt ärlig så kan jag verkligen inte ett piss om det. Måste skriva en uppsatts också. "Mobilen och dess uppfinnare" Wiihooo, skolan äger!!!! eller?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback