När lammen tystnar...

Har varit och kämpat i skolan idag. Eller ja, kämpat och kämpat.. Har inte precis varit en jobbig skoldag. Film & datorsalen hela dagen typ. Ganska chill...
Var meningen att jag skulle vara med min bästa storasyster, men de blev ändrade planer. Så nu sitter jag här, utan några planer alls för dagen. Funderar på att ragga ihop nån  och fara på hockey på forum. Nån som vill göra mig sällskap?
Har börjat med filmkunskap på svenskan. Så nice de är! Se film hur många lektioner som helst, Gabriella är bästa lärarn, lätt! Fick börja se början på När lammen tystnar & The bone collector (tror jag den heter). De är så sjukt när man får lära sig hur filmerna är uppbyggda och knepen dom har när dom gör filmerna för att vi ska "luras", man fattar exakt vem som t.ex. kommer mördas eller kommer att mörda någon. Man känner sig så frän och smart när man kan lista ut sånt efter 3 minuter av filmen! :)

arkiv!


Fin blogg :) ;*

2011-11-23 // 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback