It´s friday!

Heeyyaah! Äntligen är denna härliga dag här. Skolan har faktiskt varit ganska rolig. Jag vågade hoppa från den höga trampolinen på badet (ni ska bara veta hur jävla höjdrädd jag är). Det blev nå konstigt i min skalle. Gick frivilligt upp en gång till för att hoppa. Kanske håller min extrema höjdrädsla på att försvinna? De bjöds på rulltårta i elevis idag, gott. Lunchen smaka skit (as usual!), så jag och Agge gick på byn och köpt godis för att överleva dagen. Busigt! Hämtade även filmpass då. Ska se på massoooor av film i helgen. Börjar ikväll klockan 22.00. Fast & Furious 5. Sen får vi se hur det bli resten av helgen... Ska göra mig en romantisk middag till mig själv. Mamma for precis iväg, så ja är lite forever alone ikväll tills Agnes kommer och hämtar mig! :)
fuljäveeel♥


Fiin blogg:) ;*

2011-11-25 // 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback