Hos Linn!

Är hos min syster just nu. Stannar här en natt till tror jag.
Igår var jag med Agnes på byn. Var först hos linn ett tag. Ja gjorde en otroligt fin frisyr på henne + en passande sminkning. De språra.. blev inte fint alls. Sen for jag och Agge till Okey och åt. Efter de for vi till ishallen och såg på hockey. Älvsbyn vann, såklart! Efter det hyrde vi en film The Last Song. Ja, jag vet att vi är lite efter med att se den. Men bättre sent än aldrig. Agnes gjorde typ smoothie/milkshake. Aa, åsså skulle jag då bära upp glasen till Agnes rum. Jag ramla. 10 poäng till mig. De flög smoothie i hela trappen, över min tröja, och även i mitt hår. Myyyys! Efter filmen for jag till Linn och sov där.
Vet inte riktigt vad som händer idag. Ska vara med min kära syster som inte låter mig fara hem. Men hon börjar jobba kring 5. Så är det nån som känner att dom vill hitta på nå så är det bara att höra av sig! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback