Endast för dig, Svanström

Bara för att du ville att jag skulle blogga så bloggar jag väl om dig! Blir de bra? :)






Åh, alla minnen med dig! Kan inte låta bli att le och gråta en liten lyckotår då jag ser alla kort vi tagit. Du är då den underbaraste jag känner. Ditt skratt, jag bara älskar det! Du är så udda, bara så otroligt konstig - med de är det jag älskar med dig. Jag saknar dig så otroligt mycket inser jag nu. Har inte träffat dig på 32410 år. Vill vara med dig, hitta på nått galet. Göra nånting som ingen annan skulle hitta på, göra sånt du är bra på att komma på!
-
Du är så bra på så många sätt. När de har varit svårt för mig så har du varit den som varit ärligast och ställt upp mest. Jag vill tacka dig så mycket för allt du gjort för mig. Du kanske inte vet hur mycke dom små sakerna betyder för mig och hur mycket dom hjälpt mig på vägen till den jag är idag och hur jag har de. Jag är så glad att jag känner dig. Vet inte hur jag ska tacka dig för allt du gjort!? Du ska bara veta hur underbar du är. Så stark, en riktig klippa! Du är helt enklet den bästa som finns! Jag älskar dig ♥



» erika

du är alldeles för fina, älskar dig och saknar dig mycketmycketmycket! ♥

2011-11-04 // 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback