upp-och-ner

Allt är bara fel nu känns det som. Ena dagen var allt så bra, sen bara föll allting ihop! Jag orkar inte bry mig längre, men det är lika svårt att bara släppa allt. Vet inte hur jag ska göra. Ska jag tänka på alla andra eller skita i dom och göra det som jag mår bäst av själv.
-
Jag kanske verkar helt deppig nu. De är okej att ni tror de, för de är kanske delvis sant. Men jag vill inte verka helt emo nu så jag försöker för min egen skull att se de positiva i allt de här. Jag har massor med underbart folk som står bakom mig och stöttar mig till 100% Ni är guld värda! Utan er skulle det här aldrig gå.
-
Jag kommer kanske inte blogga så mycket i veckan och så. Bloggen känns inte som de viktigaste! Ni kanske inte orkar läsa allt de här nu men ni vet ungefär hur läget är och som sagt, jag kommer inte ta bloggen i första hand den närmsta veckan...
Puss
Tack tjejen för att du varit med mig i veckan, har verkligen behövt dig!
Älskar dig!


Finns alltid för dig, and u know it! Älskar dig!

2011-05-22 // 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback