I was born too late into a world that doesn't care

Märker att jag inte är riktigt frisk. Har varit helt borta idag. Noll hjärnfunktion! De har då inte hänt så mke på skolan. Jag var till skolläkaren och kollade ryggen. Inget fel i självaste benet i ryggen, bara en muskel som jag skadat och måste fixa till. Jag Agnes Ellen och Hanna fick gå på en snabb liten "kurs" i HLR. Ganska bra att kunna ändå!
-
Ikväll har vi typ nå me klassen. Ska grilla och göra massa saker, de ska bli roligt! :) Tar kanske kort då och lägger in på bloggen sen.

Har inte tagit så mycke kort på sista tiden. Har bara inte haft nå idér och inte haft lust till de. Men nu när sommarlovet börjar och jag får samla ny energi ska jag försöka, verkligen försöka ta kort och blogga så mycket som jag hinner och kan. Det ska iallafall bli ändringar.

Bjuder på nått gammalt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback