Skitskoter!

Hej och hå!
Har precis kommit hem från mörtträsk. Jag och Agnes körde ju skoter till Vistträsk i onsdags, de gick bra. Förutom att jag hade några utbrott på skotern då den stanna lite över allt! Mamma och Linn kom och hämtade mig och Agnes och skotern i V-träsk, sen for vi till mörtträsk!

Har varit helt AZM! Längtar redan tillbaka. Men nästa gång ska inte skoterhelvetet med! Yamaha är bara skit. Undra hur många svordomar jag delat ut till skotern på dom här fyra dagarna... MÅNGA!
Den har då stannat hela tiden. Jag har fått syk på den, hatar den!
Nästa gång ska polarisen me, den är då så grymt mke bättre!


Nu så ska jag packa lite saker och fara till Moa! Grymt längesen jag var med henne! <3


Bilder kommer imorgon! :)
PössN! /s



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback