photo!

Skolan va faktiskt ganska kul. Har varit dampig hela dagen, typ döda Agnes. Helt ok! På franskan såg vi film, chill! Riktigt bra ämne dedär.. eller? Efter skolan va jag och Agge å sola. Fett nice, värme ♥ Kan då säg att jag vart brun direkt, gode så söta ränder! (a'


Var och kollade på tapeter också. Verkar som om mamma har fattat att ja vill göra om i mitt rum, NU! Efter några minuters letande bland alla tapeter så kom min söta mamma med en jättebra idé. De bli iallafall så att jag målar vitt i rummet. En fondvägg med vit/silvrig tapet och på den tapeten ska jag klistra fast kort som jag ska framkalla. En lite egen fondtapet (typ fototapet)! Ni kanske inte fattar, men de kommer bli fett snyggt. Har en fin bild i min skalle! :D
Sanna nöjd för dagen!


Kanske blir att ja far och tränar ikv? Har verkligen ingen lust för att träna. Helst vill ja bara ut och springa? Kanske gör de ist... vi får se!


Nu ska jag fortsätta sortera alla bilder och försöka bestämma mig vilka bilder jag ska ha på min tapet. Sen ska jag duscha, stinker efter att ja solat. Blääääh!!


Puss!

dagens sanna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback