nu vet du.. <3

Tjobre! Var och såg hockey på forum igår me Agnes. De va fett kallt inne i biosalongen + att jag somna i tredje perioden! Luleå förlora, 2-0 till Djurgården... Men de är bara ta igen de på fredag!!

Efter hockeyn så orka ja inte fara hem så jag sov hos Agnes inatt. Vi somna tidigt, klockan 10 i 10 var sista gången jag kolla på klockan.

Skolan har varit gode OK idag. Typ inga lektioner... Jag va på Hälsokontrollen så ja slapp ha bild (y' Men kul ens att jag är under normalstrecket på längden. Jag är 1.62,  de normala är typ 1.65 -.-

Kim fråga om ja skulle följa med upp till mörtträsk.. men kände inte för att sätta mig på en skoter och åka flera timmar! Är trött. Istället tror jag att ja tar på mig varma mysiga kläder och sätter igång OC! Låter som en bra idé för mig! :)

Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback