jag har kul... eller så inte!

Jag har insett att min senaste kyss - var för länge sen!
Jag saknar - många.
Jag pratar - för mycke
Jag skrattar - gulligt...eller?
Jag tycker om - en helt azm människa! <3
Jag avskyr när folk - sviker!
Mina närmaste vänner är - bara för bra!
Min första bästavän hette - Ellen Johansson
Min första kärlek hette - Gustav.
Kärlek är - de bästa!
Min favoritfilm är - en bra film!
När jag borstar tänderna - har jag tråkigt
När jag lagar mat - hoppas jag på de bästa!!
Jag är rädd för - småkryp
Jag önskar - att allt kunde bli som förut, att allt kunde bli bra!
Den värsta känslan är - när någon sviker!
Den bästa känslan är - lycka & kärlek
Jag vill - vara med nån
Jag är bäst på - att vara bäst
Jag är sämst på - att vara sämst
Jag kommer alltid att vara - mig själv!
Det finaste som finns - är den jag tänker på just nu!
I sommar - ska ja leva livet fullt ut!!
Sist jag grät var - förra veckan typ?
Jag kan - de mesta
Min mobiltelefon - är de sämsta man kan hitta!
När jag vaknar på morgonen - längtar jag tills jag får sova igen
Just nu tänker jag - försöka skaffa mig ett liv
Bebisar är - sjukt söta
Mitt första barn - kommer bli mitt första barn
Det fulaste som finns är - jag?
Jag har inte - kul just nu..
Idag har jag - kört skoter
På gymnasiet - ska jag gå nått roligt program
Jag vill verkligen - till skolan nu, eller?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback