piteå stad.

Igår hämtade mamma mig hos Sara och vi for direkt till piteå. I norrfjärden plockade vi upp min nya räääääser! Äntligen har jag fått min moped. Får ju inte köra förens nästa sommar egentligen....
När ja kom hem somnade jag i soffan och vaknade inte mer den dagen.
-
I morse for jag till Linn sen åkte vi till piteå med Jenni och Camilla. Den här gången blev de stan. Jag hittade ett par jeansshorts och två linnen (bilder längst ner i inlägget). När vi skulle hem från stan stod en polisbil i rondellen. Vi kunde inte köra den vägen. Vi tänkte kolla varför dom spärrat av vägen, men de gick inte att köra nån stans. När ja kom hem sa mamma att de var nån sak som brann och blablabla.

Dageeeens



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback