Jag vill leva, jag vill dö i norden!

Sveriges nationaldag, årets typ tråkigaste dag. Nästan allt är stängt.

Jag och mamma for ner på byn och köpte glass sen for vi till Linn&Marcus och hälsade på. Det börjar bli riktigt fint i huset nu. När vi for hem så packade vi om bilen och for och fiskade. De första jag gjorde när vi kom fram var att få en stor fisk. Precis när mamma fick den i håven tappa hon den. Fan vad arg jag blev. Sen så fick ja ingen mer fisk på tre timmar. Men mamma fick tre stycken. Något störande. Och ja, hade ingen lycka idag. Precis innan vi for så skulle ja sätta mig på en planka, men den typ for undan så jag satte mig rätt på myren. De var sjukt blött där så jag blev genomblöt -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback