I wasn't born wild you know you raised me right

Sommarlovet kan inte ha startat bättre. Vädret har varit på topp nu i flera dagar. Ganska skönt att de inte är nån sol idag, har bränt mig så sjukt mycket! Men jag ska inte klaga på solen och värmen, älskar de.
Har sovit hos Agnes i två nätter. Vi tältade på A's bakgård, söta vi är. Igår låg vi på stranden hela dagen. Agnes fick en ny beundare, Svante (4år) är kär i Agnes :')
-
Imorgon far jag och mamma först till piteå och kollar på Hugo innan vi far till.. vad de då heter? men de är nånstans långt bort. Vi ska och hälsa på några där. Så jag kommer nog inte blogga på några dagar. Puss, ha ett fortsatt underbart sommarlov, ni som hade de då :)
bjuder på nått..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback