Veckan som gått...

I måndags for jag till Sara och sov där till på onsdag med hon och Agnes. Tror inte vi gjorde så mycket speciellt förutom att vara värre än vad vi brukar. Kan också tillägga att vi sov i tält, och jag fick sova på den sidan där det regnade in.....
I onsdags for jag hem. Då fick Agnes packa om och följa till mig. Vi gjorde typ it nå. Så Agnes sov hos mig och igår kom Madde hit. Sjukt roligt att träffa henne :') Vi typ räza omkring på mopparna hela dagen. For på "picknik", kände mig lagomt mogen då! Vi chilla på höbalar, for och badade i Muskus och bara var helt onormala.
'
Här kommer några bilder på mina fina flickor! och ja, som vanligt är bilderna väldigt oredigerade!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback