i min ensamhet

Moa for hem för nån timma sen. Igår såg vi först på OC och kring 12 gick vi  ut på en promenad. Det var typ 28grader ute. Det kändes som utomlands. Ibland är inte dom svenska sommarnätterna så dåliga! När vi kom hem började det att åska skit mycket. Så vi gömde oss i sovbodan och såg på OC. Sen när vi vaknade idag, så såg vi på OC tills Moa for hem. Det var roligt att få träffa henne. Det var länge sen! ♥
'
Nu sitter jag i min ensamhet och spelar gitarr. Har inget bättre för mig! Imorgon ska jag vara med Sara som äntligen kommit hem och är nu här för att stanna! Som jag saknat min vän!!
'
Kul att de knappt går att skicka sms! Åh, vet inte om de är nå fel på alltihop, eller om det bara är min skrothög till mobil?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback