20 lite mindre viktiga sanningar om mig!

  • Jag bor i skogen med min mamma
  • Jag älskar potatis.
  • Jag har en hund.
  • Jag är jätterädd för spindlar!
  • Jag har varit med Agnes nästan hela sommarlovet.
  • Får jag välja så är jag helst i mörtträsk.
  • På nått konstigt sätt längtar jag till skolan, eller längtar efter att få träffa alla igen!
  • Vintern är den bästa årstiden.
  • Jag älskar att köra skoter!
  • För ett år sen var jag jätteblyg, pratade inte så mycket. Nu pratar jag hela tiden, med vem som helst.
  • Jag längtar till nästa sommar.
  • Jag tycker inte glass är så gott, förutom B&J!
  • Jag duschar en gång om dagen.
  • Jag har två gitarrer
  • Jag är 1,62 lång.
  • Jag älskar att vara med mina kompisar.
  • Egentligen har jag bara tre kompisar som känner mig riktigt bra och som jag kan lita på till 100 %
  • Det är en månad och två dagar tills jag far till Turkiet.
  • Musik är det bästa ämnet i skolan.
  • Jag ska fara till Agnes snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback