XS... hmm, njee!

Mamma kom hem med lite kläder till mig idag :D en stickad tröja, rosa tjocksockar och ett par mjukisbyxer... meeen , dom var i XS.. lite väl litet! :o men de går å ha dom ändå, som är bara lite korta ;)
Linn ringde nyss å var lite udda:p

Linn: "Hallå!"
Jag: "Hej?"
Linn: "Han ni slutat älska mig!?"
Jag: "Haha, nä vadådå?"
Linn: "Ja, både du och mamma svarar ju inte"
Jag: "Nej, vi älskar dig!"
Linn: "Nä nu får ni gottgöra mig. Köp blommor och choklad!"

Fullt normal syster jag har!? haha!


Just nu så skulle ja seriöst kunna slå ner nån, pga. JAG VILL HA CHOKLAD! Och ni som känner mig så vet ni att ja är helt chokladgalen! Måste få choklad! Mamma tyckte jag skulle gå till lanthandeln.. alltså våran granne ;P haha!
Nä, nu ska ja bjuda på nå bilder innan ja fortsätter va social me han som har så grym sverige.. alltså John! haha!

Ha de bra alla söta!
Puss/s









De var väl här nån stans de började gå över gränsen ;) bjuder 123, på bilderna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback