träning då...

tjo, skolan sög! Den här dagen är sämst... som alla skoldagar! Jag vill ha helg, NU!
hade träning idag... men min rygg va cepe, såååå.. jag kunde inte åka skidor :( buhu! Men jag for ändå, skönt att bara få komma ut! Så jag och Jennifer flumma på i spåret :D hähä, jag gick i djupsnön jetelångt! :D åsså gjorde jag en finfin rutschkana :D javet.. ja har ett sött liv! Jag och jennifer hann då prata om allt mellan himmel och jord, Like Always ;)

Ska gå å lägga mig tidigt idag... vill inte att den lilla sjmordstanken ska komma när man vaknar! Asså ååh vad jag är trött, jag är värsta döingen på morgonen! Helt stört!! Jaja, ha d!

PussarTillDig! /s


Bjuder på nå skräp.. tycker de ser så tråkigt ut utan bilder i en blogg... :/ inte nu för att jag har nå å visa men men.. Pussen! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback