Torsdag ;)

Asså dehär med att vända tillbaka på dygnet går inte så bra :o Vaknade ändå en timma tidigare än igår ;) de är ju ett steg åt rätt håll(y) Hade tänkt va me Lukas idag.. men de gick inte:( Iställe har jag fått skotta hela våran fotbollsplan till gård :o Och sen se skulle jag skotta av taket på husvagnen.. åsså när ja va där uppe, högst upp på stegen så for stegen iväg, OCH JAG SKREK! :o Mamma bara skratt åt mig!! ;) De var ändå ganska kul.. :P
Sen kom Linn hit så vi har sett TWILIGHT och nu har vi börjat se NEW MOON! Kärlek till filmerna!

Imorgon blire kanske Luleå en sväng.. Och på lördag Haparanda - IKEA! :D Ganska nice! ;)
Nu ska ja fortsätta se filmen ;) Ha de bra!

Kram/ s

Bjuder på en lite "inte så normal" bild ;*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback