sista dagen i morgon då... :o

Ja.. imorgon är de sista dagen på jullovet ! :( Ja gillade faktiskt dehär jullovet! Har varit me så många härliga människor! <3

Idag vaknade jag sent... som vanligt ;) Sen for jag ner på byn till ishallen och plockade upp Linn.. sen har ja sett film med henne hela kvällen  :) Alltså har jag inte gjort nånting idag ;)
Har slut gratis sms så ja kan inte vara så social.. tro inte att ja dissar er! :o

ååh! ja vill Verkligen Inte att lovet ska vara slut! Vill hinna göra mer saker! :o Men de har varit vissa  dagar som varit roligare än andra: Julafton, såklart ;) och nyårsafton! Ingenting slår de! Firades me dom bästa, så 2011 kommer bli suuuper nice! :D En annan dag som  var sjukt rolig var igår! Luleå med blondinerna :p och felix ;)


Just nu har jag tråkigt... vill till piteå! Vill va me nån! ;o
Jaja, går tyvärr inte att göra något åt de! :(

Puss/ s

Ps! nån som vet vars "Halva mitten på slutet" är i en film? HAHAHA!!


men slutet är ju typ tio minuter ungefär (oftast), och så hälften av det då är det ju halva slutet, och mitten på halva slutet är hälften på hälften av slutet ;) så då det är två och en halv minut kvar borde va halva mitten på slutet ;) eller då det är sju och en halv... beror på hur man menar... hmmmmmm

2011-01-09 // 00:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback