Moa SÖT!

Moa: joo som en mygga å en blomma ;);)
        juuste myggor äter ju inte blommor ;o


Haha, Moa du är söt ! <3


Jag är ganska glad idag :D slutade tidigt.. sen for jag direkt på MiM och köpte kläder :D Ta 4 betala för 1, i like! Sen sov jag i 3 timmar när ja kom hem... nu kommer jag aldirg kunna somna ikv :(
 
Åsså är ja mobbad... Lukas misstolkar typ allt, :( Haha, int nu för att ja är dålig på  å misstolka själv, men!
längtar till 12-13 feb <3 läger OCH JAG FYLLER ÅR! men jag vill inte fylla år :(

Ska se tv.. sen sova, pussar/s



Oh nei... ja vill ha fina ögon! Ngn med BLÅ ögon som vill byta? :D



» madde

du vill VISST fylla år (bestämmer jag)

och du har VISST FINA ÖGON

2011-01-29 // 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback