Måste sova... NU! :o

Tjo, imorgon är de tänkt att jag ska vakna klockan 7! Ja vet inte riktigt hur de ska gå.. :o Är ju herre gud van att stiga upp tidigast 12! :o Jag kommer vara STENDÖD!! Så ni som är vakna där kring 7tiden, RING MIG! då kanske jag vaknar! Om jag känner mig själv så kommer jag kanske somna tidigast 1... så 6 timmars sömn :o stackars mamma som ska stå ut med mig när jag vaknar! :o

Orsaken till att jag ska vakna så tidigt är att jag ska till Luleå och vara med Agnes Felix och Lukas♥ TAGGA! Älska människorna... fast älska staden lite mindre, JAG KOMMER FRYSA IHJÄL! :o Jaja, nu ska jag lägga mig i soffan och se på tv tills jag blir trött, ingen dator ikv. Blir bara att jag sitter uppe länge om jag är vid datorn !

Godnatt alla människor! Pussar / en glad Sanna! :D


Min största och enda kärlek just nu! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback