Krock!

Hellu... Den här dagen vart helt skruvad! Helt bajs, kunde inte göra de jag längtat efter i två veckor! ååh! men jaja, iaf... de var ju meningen att vi skulle till piteå å shoppa, ÄNTLIGEN! men när vi kom till öjebyn så ringde Kim och sa att Elin krockat, så vi var tvungen skjutsa Kim till Sunderbyn där Elin var. De gick iaf bra för Elin! Men bilen var helt mos! Vi körde förbi den när vi hämta Kim. Och den andra bilen var ännu mer mos! De var gode läskigt att se !

Blev ju ingen shopping för mig!!! :o Gaaah, jag VILLE ju shoppa, jag behövde ju de! Men vi svängde förbi på storheden så ja kunde köpa en bikini iaf..

Vi har grillat nu ute på gården, grymt kallt! Men jag tog några kort iaf!


Kevin!


Mamma!

vackerpojken och hans nya vantar! ;¨)






mormor!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback