Ja, de vart ju lyckat!

Tjo, första skoldagen avklarad! :D Ganska rolig dag ändå för att vara skolan! men de är klart, helst hade man ju legat i sängen och sovit i mer än bara 2 timmar inatt! :o På skolan idag har vi haft idrott, vi åkte skridskor! Tror inte jag har skrattat så mke på en idrottslektion nån gång :'D Skratta mest åt Agnes... hon låg mest ner på isen :P Jag var då grym ! (a) Sen har vi fått veta vad vi ska ha för profil... ämnes blir de för mig, ville då ha de ! (y) På profilen skratta ja sjukt mke åxå! :D Satt och pratade me David, som förövrigt har sjukt bra humor! ;) Så där satt jag i två timmar... Gal1 roligt! :'D

Och en annan sjukt kul grej som hände idag var att när vi gick från ishallen (tror ja de va) så kom några p12or förbi åsså en ba: Kan ja få ditt nummer? ;) ;) ;) HAHAHAHA!! åsså typ världens blink!! Omgee.. inte nu för att d var seriöst, men ändå grymt roligt ;)

Nu blir de träning för mig! Gaah, har längtat så mke!  Har it träna på över en månad pga. alla sjukdomar! Så nu ska ja ut i spåret och plåga mig själv lite! (y) Ska bli så sjukt Niceee! :D

PussN / s



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback