HAHAHA!! Omge :')

Gud vad man kan sitta och skratta åt alla som har sina "bråk"!! HAHA. Då skriver dom på tp facebook/bdb osv. Att dom hatar varandra. Åsså vågar dom inte säga nå face to face! Hahah! p12or, jamen något! De är gode så roande att sitta å läsa när dom bråkar! För egentligen kommer dom inte fram till nå. Och varför dom bråkar... hmm, de tror ja dom int vet själv :p Ganska kul när dom tror att dom är nå... tufft ens å typ 71930 svordomar som man inte skulle säga till varandra irl! HAHA, asså gud! Ja avlider :')

Om jag nån gång gör så, SNÄLLA, säg åt mig! De är så töntigt!! Ge upp! ;)

Nu blir de sängen för mig tror ja... måste iaf försöka att sova! Halv 7 ringer väckarklockan -.- Kommer va så sjuukt trött! ;o Önska mig lycka till, för ni som känner mig vet att ja måste sova typ 12 timmar för att ens ha en chans att vakna! :o Bjuder på nå bilder från nån bortglömd gammal mapp ;)

Godnattpussar! / s


Saknar sommaren 2010 så grymt mke :'(

De var tider de... <3

Bara för att MusT2011 var så sjukt nicee! :D



Juleposs! :* Javet... den är lite flummm! men ja prata i telefon samtidigt ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback