gurka...

.. är en frukt enligt Elvira! ;)

Jag är sjukt trött idag ;o Orkar inte vara vaken mer!
Idag på skolan så trodde ja att ja skulle dö, vi hade 70 min SO! sjukt tråkigt! Det som räddar fredagarna till nå bra är Musiken!:D
Efter skolan så skulle mamma och äta på fluxen så jag och Linn satt inne på biblioteket och spelade schack! i kunde inga regler elr nå, så vi hittade på egna! De var grymt roligt :D Sen har vi gått på byn gode länge! Men de vart så kallt så jag och mamma for hem :) Sen har jag varit duktig och gjort middag. Grekisksallad, tzatziki och vitlöksbröd! Omge vad jag är bra! Å de blev  sjuuukt gott!

Nu ligger jag i soffan, påväg att somna - skön...T!
Hoppas på piteå i morgon, måste köpa nå saker!! :)


Pussen /s



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback