ännu en jobbig dag...

åh, känner mig helt depp och cepe! Men de är väl så man känner sig efter att ha bråkat med en kompis i 2 dagar... Ett tips: Bråka aldrig, tar bara onödig energi och ingen blir glad utav det... men vad ska jag säga om de :S men jaja, man lär sig av sina misstag!! Hur som helst, Förlåt Lukas!!

Haha, jag har sett på en BECK- film ;) Levande beravd, den var sjukt bra! Fast på ett ställe i filmen vart ja så sjuuukt rädd, jag bokstavligen FLÖG upp ur soffan! HAHA, gud vad ja börja skratta ;) Lättskrämmd är jag då! ;)

Imorgon ska jag och Agnes stå i elevfiket :) nice, då slipper man lektioner :D Sen blir de träning imorgon med ny vallade skidor! nu kanske jag får lite fart i mitt åkande, förra träningen för ja ju åka ihjäl mig för att ha nå fart, men de var gode bra ändå! Fick mke träningsvärk av de!! ;)

Nu så ska ja dejta kudden! Något jag längtat efter i några timmar! Godnatt allt folk!

Kramar /s



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback