Åhnej! :O

Ingen bra dag idag heller :o Två dåliga dagar på raken... inte bra!
För de första så fick vi veta idag att de var sista dagen för Julia i våran klass :( asså nä, vill inte att hon ska flytta :( så, vi ordnade en liten överraskning! Jag, agnes, erica, hanna och jossan sprang upp på byn och köpte godsaker för några hundra ;) Alla på konsum måste ha trott att vi var dumma i huvudet, vi sprang och ropa till varandra på konsum, helt normala tjejor! :D

sen fick vi svulla hela engelska lektionen, ganska bra lektion :)

Julia Rumbutis! ♥




För de andra så saknar jag sommaren! Åh, vilka minnen jag har alltså! och bara med en massa härligt folk! <3







tur att sara och jag är söta :')
Saknar bara den gamla goda tiden, då de inte fanns några problem eller bekymmer!
Allt var så lätt då man var mindre! Tänk om de skulle få vara så nu, Skönt de skulle vara!! :o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback