you made my day! <3

Okey.. nu ska jag försöka skriva ner min 14 årsdag i text utan att de blir drygt. Kommer bli svårt!

Kan börja med att säga att igår så for jag till storstrand på blåsarweekend :) Där hade vi sjukt roligt, de går inte att ha tråkigt med dom folken! Var helt azm att träffa alla som man typ int träffat sen i somras! Våra Homie...s! ;) haha!

På kvällen (natten) så låg jag agnes och anna å höll på å dö! Vi skratta grymt mke! Ailbop! :D för er som undrar, Anna var hyper och utrymmningsplanen var ventilen och Ailbop är en förkortning av Halebop. Hähä!

klockan 24.00 inatt så kom de massa sms som ungefär sa samma sak: FFFFFJJJJJOOOORRRTTTTIIIIISSS!! Då blev man 14 år... ingen skillnad, förutom att man blir kallad fjortis ! :)

Kring 8 kom Börje med sin jobbiga trumpet och väckte oss, ja ville inte vakna!

När ja kom in i "mat-huset" så sjöng killarna + madde för mig! Ni är för gulliga :')
och på frukosten så sjöng alla på lägret för mig, PINSAMT. sådär 60 pers som stirrar ut en.. ooh!

Sen har vi haft über kul hela dagen. Sen på dagen så gick jag, agnes, madde, anna, hannes, isak, elias och lukas ner till Maddes stuga. och då hade sötebarnen köpt tårta åt mig :') TACK MADDE OCH AGNES, älskar er! Så då sjöng dom , IGEN!

Avslutningskonserten gick sådär för mig, ja Faila gode mke.. men jaja! De va så sjukt roligt. Musik <3

Kramringen idag va grym! Kramar gör livet så mke bättre :D

När ja kom hem så hade mamma gjort en söt tårta :) Sen kom Linn, Mackan, Jennifer, marie och kevin hit och grattade mig! Imorgon blir de mer kalas hos pappa

Bilder kommer i nästa inlägg.. ! :)



TACK ALLA UNDERBARA FÖR DEN BÄSTA FÖRDELSEDAGEN EVER! älskar er! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback