uttråkad tjej bloggar!

Jag vet att ja är tråkig som inte bloggar nå, men jag har ingen ork alls! :o bara sover-dricker (vatten, tro inget annat) -sover-dricker-sover-äter-sover-dricker.. osv! de är så mina dagar ser ut + att jag tar en massa mediciner hela tiden åxå! 

Men idag känner jag mig ändå lite piggare, tog mig till duschen. Har inte duschat på för många dagar! jag är ett äckelbarn, enligt mig själv! Men iaf.. då när jag stod där i duschen och torkade håret, då börja de snurra! LÅGT BLODTRYCK! = Sanna behöver mat / vatten. Men inte finns de sånt i ett badrum. så ja gjorde som läkarn sa att åt mig att jag ska göra då de händer. så ja klara mig! fast när ja kom ner så höll ja då på å tuppa av helt! De är jobbigt! helst när man är i skolan åsså heöt plötsligt så ska man börja svimma.. ojojoj!

imorgon, fredag! som jag längtat! även om jag varit hemma hela veckan så är de speciellt me å va hemma på helgerna, man vet lixom att man är ledig :) Hade tänkt bli frisk till på lördag iaf, då vill jag ut och åka skoter!

Pussar/s



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback