Shopping!

Äntligen hemma efter en hel dag i luleå. Trött, jamen något! Har shoppat lite.. Var inte alls på shoppinghumör. Så mamma hade en billig dotter med sig på stan idag! Men det blev ändå en hel del då jag väl började handla, så jag kanske inte var så billig i alla fall...?

Bilder på dagens inköp


T-shirt, H&M

Linne, H&M

Collegetröja, BIKBOK

Tröja, Gina Tricot

T-shirt, H&M

Vitt linne, Gina Tricot

nått ja bjuder på...!

Har köpt en Eyeliner. Åsså ramar till mitt rum!

Ska ju göra om i mitt rum (när de då blir?) och då ska ja ha en "fotovägg" istället för en fondvägg. Blir lite mer personligt då :) Men man vet ju aldrig. Hippsvipps så ändrar jag mig och vill ha en fondtapet i alla fall... jaja, de är ett annat problem!

Nu ska jag gå och inta soffläge, är gode så jättetrött!
Pussar/sanna



du kan ha en stor bild på mig på din vägg <3

eller nej förresten... ditt rum skulle bli alldeles för snyggt då :$$$ hihi

2011-02-28 // 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback