Skypeee!

Hellu.. ja är trött! När ja kom hem från skolan så var Annika här med pojkarna. Vi grillade lite innan vi gick in pga kylan! Då åt ja middag sen dog ja i soffan kring 3tiden! :o Så jag har redan hunnit sova fem timmar... de är ju som lyckat!

Men ja fick iaf nått ryck nyss... packade allt som ska med i helgen! Ja ska ju på läger i piteå stad! :D De är bara lördag-söndag.. men ändå så är min väska full med saker :o Är man tjej så är man.. !

Nu ska ja sova.. igen! Elr iaf göra ett försök till att sova. Om jag känner mig själv rätt så vet ja att även om ja sovit gode många timmar så tar de inte länge förens ja somnar (a) Jag är grym på å sova :D

Pussar :* /s


Är man snelhest så bjuder man på gamla bilder -.-

ohja... snygg hund!


söt tjej hälsar på! <3


Älsklings tjejen! <3


Otroligt söta tjejor! <3


Älskar dig, älsklingen! <3




Älska flickan, älska bilden <3 Du är bäst, vännen<3



Gamla bilder är söta! :) iaf så länge ja inte är me på dom :D



Men du kan va snygg! :o <3

2011-02-11 // 07:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback