Love Comes!

Asså shiiieet! Jag har börjat rensa alla bilder på datorn. Det är några  hundra kan ja säga! Ca 1000 kort är mina, och sen några hundra är mammas. Och rensa dehär är rena döden!

Har satt alla mina egopix i en mapp nu.. bara de är 100 bilder och då har jag valt ut dom jag verkligen inte kan radera. Kanske har sammanlagt kring 500 egopix, inte bra!

Nu när jag suttit och rensat här så ser ja hur mke ja förändrats på 1 år! De är ganska läskigt faktiskt!


Här ja gick ja i 5an? så typ 1 ½ år sen..


Dissa flummet. Men ett år sen typ..


precis efter sommarlovet


efter jul nån gång


ett tag sen..


dagens!


Nån som tkr att ja förändras?

Tycker själv att ja mognat som person. Vågar lixom vara den jag är nu! Tyck vad ni vill, men jag är den jag är. Gillar ni inte mig, så skit i mig då! Mycket enkelt :)

Allt för mig!
Kärlek /s



» TJ

känner igen det där med egopix... verkar vara nått som går i eran släkt=)=)

å du blir bra på bild=)

2011-02-25 // 23:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback