kände mig träffad!

Åh.. idag då Börje prata om massa saker så berätta han om nån sak.. åsså sen sa han att  för alla har de nån gång varit svårt men åxå varit bra. Då sa han: En bra sak som man kommer ihåg kan vara t.ex. att man blir kär! Nån som blivit de nån gång!?
Ágnes räckte såklart upp handen... men ja kände mig så lika mke träffad! Och de sjuka är att han man en gång blivit kär så glömmer man inte den personen hur mke man än försöker. Och att få tillbaka alla minnen, de gör ont.. Grymt ont!
Att inte heller den personen vet hur man känner är jobbigt! Och vad tkr den om en själv?
Jag har grymt svårt att komma över någon när ja riktigt gillat nån.. nog för att de bara hänt typ en gång men!

Ett tips, gör inte som jag! Jag lyssnar på låtar som påminner om den personen och just den tiden. Lite depp! Men de var så grymt bra då. Allt var perfekt! saknar det, saknar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback