I promise U, I will learn from a misstake...

Asså shiiiet! Våran klass har grymt bra humor. På NOn satt agnes och prata om barn! HAHAHA, misstolkigt.. I know. Men sån är hon!
Jag typ frös ihjäl på vägen hem, ingen värme i bussen! Jag typ är djupfryst..
Mormor hade gjort mat när jag kom hem, gott! Var sjukt hungrig, skolmaten är bajs!
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från sthlm, man vet ju aldrig om hon har nått med sig hem åt mig! :D
För er som ville veta, jag kan inte röra på mig. Träningsvärk! Var ju ner på gymmet i måndags. Fatta jobbig de var när man inte tränat på... 3 veckor? Jag är helt ond i dag. Den som rör mig får spö. Det gör så sjukt ont så fort nån typ rör vid mig, gaah! Hoppas de går över tills i morgon, för då ska jag ner på gymmet igen! :) Helt azm, de är sjukt kul! :)
Nu.. Plugga! Engelskaprov i morgon, ja kommer faila!
PUSS! - Älskar dig mer än du tror- /sanna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback