I´d Rather Be With You

LOV LOV LOV! Så nicee. Älskar skolan nu, då man är ledig! Jag är spyless på alla läxor/prov/lektioner PLUGG PLUGG PLUGG. Men nu är jag utan de i över en vecka. Glad tjej som bloggar.

Igår sov jag bara från då ja kom hem och typ hela kvällen och natten. Kunde därför inte blogga.

I torsdags så var jag i luleå hela långa dagen! Helt azm dag förutom att Felix, Emil och Samuel misshandla mig. Grymt fusk. Tre mot en! Kom hem kring 10 tiden så ja hann inte blogga då heller.

Idag.. vad ska jag göra idag? Börjar ju bra. Lov och jag vet inte vad jag ska göra. Sara frågade om ja ville föjla till Kåbdalis. Men ja har sjukt ont i skallen, vilket jag har haft i flera dagar nu! Ont i halsen också, inte OK!

Ska iaf gå ut nu och försöka hitta nå att göra. Försöka starta nån skoter? Ta kort? vi får se..
Hör av er om ni vill hitta nå nått! Vad som helst. Jag har tråkigt!!!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback