Grenade!

Min statistik går uppåt! Då blir ja glad! Fortsätt läsa min blogg alla söta människor.

Sitter och ser på Let´s Dance.. eller ser och ser. Är inte riktigt så intresserad. Ganska roligt program, iaf när de inte finns nå annat skit att kolla på!

Imorgon måste ja vakna tidigt... typ 6-7? JOBBIGT! Men de blir ju roligt då jag väl vaknat och åkt bil några dryga mil :) Måste komma ihåg att packa klart ALLT ikväll. Orkar inte börja tjorva i morgon och vara arg.. inte bra när man heter Sanna Hortlund!

Btw... Sherzod suger! han är allmänt sämst!

Jossan: Vars har du Sara?
Sherzod: Hon gick upp och hämtade sina kläder..

Hahaha, Misstolk!! Asså ja trodde ja skulle dö då sara berättade de. Jag skrattade i 10 min! Hahahaaha, jag dog! Jag är DÖD! Oh nei!;) Hahaha, magmuskler hära!



Pappa skickade en bild på fasters flicka.. Hon va lika snygg som jag! Alltså otroligt snygg! Syns att hon är en Hortlundare!
Men problemet är ju att ja blir gammal nu... faster 3 gånger och jag är bara 13 (snart 14) Och i Maj kommer ja bli faster IGEN... ojojoj, många små söta! men de gör inge. För jag har uppdrag: leka. De trivs jag me! :D

Pussar /s


Snygg Killen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback