monday

Nu ska ni få höra hur duktig jag varit idag.
Efter flera flera år har jag äntligen tagit modet till mig och gjort hål i öronen!
Så, i julklapp kan ni köpa örhängen i drivor eftersom jag inte äger ett enda par.
-
Vaknade imorse av att jag låg på soffan. En aning förvirrad klev jag upp för att titta hur mycket feber den här dagen skulle erbjuda. 38 grader blev domen. Jag gjorde en klassiker: Alvedon och försökte glömma bort det bekymmret, brukar fungera bäst då man vill bli frisk. For till skolan. Avverkade lektionerna! Vi hade luciaövning idag. Vi är 60 stycken, gode grymt! De enda som suger är att alla tjejer måste vara tärnor. Jag hade ju som siktat på att vara tomte, fan också....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback