julgranen

Trodde att klockan var kring 6-7 tiden. Men nähä, den var visst halv nio. Vars har den här dagen sprunigt iväg?
-
Skolan var rätt chill. På idrotten spela vi volleyboll för att träna till turneringen som är imorgon. På musiken lekte vi lekar, självklart så vann mitt lag i båda lekarna. På hk'n fick vi städa. Hade oturen och fick städa på dom äckliga ställena i köket.. blää! Sen fick vi baka kakor. Gott! Jag och Alice är då helt räzer på att baka juuu! När jag kom hem la jag mig i soffan direkt, på med 3 filtar och somna gott där. Sov nån timma. Efter de har jag bara pyntat granen. Så fin den blev, har gjort en bra insatts där!
Haha, hittade den där "gubben" i en låda med pynt, tar upp den och frågar mamma vad i hela världen detta är. Till svar får jag att Linn, min kära syster, har gjort den för några år sen. (Den förtjänar inte en plats i granen, men var bara tvungen att få ta kort på den) Oj, så ful den är. Fick mig ett gott skratt, de gjorde seriöst min dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback