duktig flicka!

Måste kanske få de att se ut som att jag försöker få bra betyg i skolan. Är så otroligt less allt som har med prov och läxor att göra. Men har bara tre prov och två inlämningar att göra innan jullovet. Just nu skulle jag bara vilja skita i allt, men de är inte rätt tidpunkt att göra det nu med tanke på att betygen sätts på torsdag. Tror jag kan de nya betygsystemet baklänges och upp å ner. Varenda lärare har pratat om de hela hösten. Betyg betyg betyg... just nu skiter jag i mina betyg, vill bara ha lov och slippa skolan!!
Men ska samla mina krafter och skriva om min bokrecesion. Efter de ska ja äta sockerkaka (lyckades övertala min kära mor att hon skulle baka åt mig, hehe)

nog är jag bra att göra fel nog.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback