Who run the world? GIRLS!

Ett dygn med tio andra tjejer, härligt! Vi har haft sjukt roligt. Efter allt tjorv med vars vi skulle vara så slutade det med att vi hamnade i Moas stuga. Vi åt tacos, sjöng(skrek) singstar i typ fem timmar (jag är så sjuukt hes idag), sen på kvällen/natten då de blivit mörk så gick vi ut åsså när vi var där ute så smällde det en smällare bakom oss. Fuck, vad rädd jag blev! Sen började vi kolla vem de var åsså smällde de massa smällare över allt typ. Efter ett tag så kom Ericas pappa fram ur skogen och skrämde skiten ur oss! Tack för den Tommy....
Tror vi gick och la oss kring 4? Fast vi somna kanske kring 7? Jag har sovit på golvet - utan madrass! myyyys.
Bilder kommer kanske senare då Ellen lagt ut sina bilder, tar från henne eftersom jag inte hade kameran med mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback