vet inte om de är för att jag är trött... men min humor är gode dålig just nu!

Jag och Madde har en fin facebookchatt :') Har suttit och kollat på massa citat från Twiligt och alla dom böckerna. Åh, jag dör! Så roligt :')
  • "Vet du hur man dränker en blondin,Rosalie? Man limmar fast en spegel på botten av en pool." - Jakob till Rosalie
Okej.. de kanske inte va så kul.. Men jag och madde tyckte de :')
Emmett är ju lätt snyggast av alla dom där...
-
Och nej, jag är inte sådär nördig som alla småflickor som är kär i alla från twiligt.
Tycker bara att böckerna och filmerna är bra, ok? + att alla är så gryma. Diggar Emmett totalt!


» madde

hahahahah vi har låg natthumor forsure meeeen hahahaha det är en sjukt kul humor ändå ;););)

2011-08-21 // 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback