Vänner sökes!

Finns det nån där ute som inte ska göra nå speciellt imorgon?
Jag kan vara med vem som helst.. nästan.
Bara jag slipper ha tråkigt en hel lördag.
Min sista lediga dag i Sverige på sommarlovet 2011 innan skolan börjar om.
Så, vem vill göra min sista svenska sommardag till den bästa på hela sommarlovet!? :)
Snälla, hör av er!
Dom enda kraven är att jag kan va med nån som går med på att se film!
Hör av er. Om ni inte har mitt nummer så finns jag på facebook.

Egentligen så skulle jag ha följt med Agnes till Piteå imorgon. Men kännde mig inte alls nog frisk för de. Vill inte riskera att bli mer sjuk dagen innan jag far utomlands. De suger dock att jag stannar hemma. Hade sett fram emot den här helgen lääääänge! Men, den är ju tillbaka om ett år igen :) Därför är jag i stort behov av en vän som vill chilla med mig, finns de nån? Seröst... vem som helst! Vill verkligen att den sista dagen på sommarlovet ska bli bra! Vill verkligen inte vara helt ensammen en hel dag. Fast, jag har ju Tindra.. dock är en hund inte mycke till sällskap... Puss

inte vill jag tvingas vara med rabieshunden helt själv en hel dag....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback