trött cheey!

Jag är gode så sliten. Har inte sovit så mycket den senaste veckan. Och inatt sov jag ingenting alls.
Kring 9 kom Sebbe och Elias till älvsbyn. Så då for vi direkt till Agnes, satte upp tältet och sen har vi typ bara chillat hela natten. Kring 7 tiden nån gång imorse somnade jag. Sen vaknade jag två timmar senare och kunde inte somna om! Det var grymt trångt i tältet. Jag låg på en kant och med det kallaste täcket, så jag höll på att frysa ihjäl. Men ska inte klaga så mycket mer. Det har varit så sjuuukt roligt! Iaf så gjorde vi inte ett skiiiit. Vi har chillat i ett tält i näsan ett dygn..... 
'
Nu så är vi på byn hos Agnes. Eller Agnes for nyss på nå handbollsmöte eller nå, så jag väntar på henne. Tror jag ska sova lite, hehe. Är så trött, går inte riktigt att beskriva! Men ha de bra kära ni, puss.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback