"pojkar är så vilsna" - citat av Sara!

Sara har de bästa citatet, så klockrent!

Igår var jag ju då med Agnes. Åsså jaaa, då hände de en sak. Agnes blev ledsen och jag blev arg :( Så vi for till korsträsk och satt på "berget" i typ nån timma. De är bra att vara där när man mår dåligt. Kring 9 tog vi moppen hem igen. Frös som satan och vi ville se film, så då bestämde vi att Agnes skulle sova här. Och så blev de! Jag somna då direkt ja la huvudet på kudden.
I morse var jag sjuukt trött, fick inte upp ögonen... Skolan har varit ganska kul idag. Jag har flummat och så. Ganska kul!
-
Just nu sitter ja hemma i soffan och håller på att avlida, min rygg gör ont! Vill bara skrika!! Men mamma gav mig nån typ sak man her runt magen/ryggen. Som ett stöd. Grymt skönt, men är lite smått handikappad, lite svårt att röra sig i den.
Ikväll ska jag på Ica och inventera. Tråkigt, men de ska göra med härliga tjejer, så de kommer blir kul ändå! :)
coola vi är, jå!


» madde

jag blev också så aaaaaaarg om jag tänker på samma sak som du...

och hahaha, gillar min "jag-är-så-damn-badass"-pose :'D

2011-08-31 // 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback