Min sommar..

Det här har varit den tråkigaste sommaren. Kanske till och med den värsta! Ingenting har blivit som jag velat. Jag har inte gjort nått alls. Inte ens varit ute och blivit brun. Det är tur att jag far till Turkland på söndag. Det kommer bli sommarens höjdpunkt. Värme dygnet runt i en hel vecka. Bränna sig och ha sjukt ont och sen bli brun som en pepparkaka. Åh, som jag längtar! Men tillbaka till mitt sommarlov som gått här i sverige då... Jag har för de mesta varit med Agnes. Har varit med Sara och Erika ganska mycket. Har hunnit träffa några andra kompisar åxå. Men inget speciellt så... Har bara varit hemma. Förutom då jag sovit hos nån kompis eller den gången jag sov hos pappa. Har bara träffat pappa en gång i sommar.... Jag har varit på en strand typ 3 gånger, skandal! På sommaren är det meningen att man ska ligga på stranden varje dag!
Men sommaren kan ju inte bara varit negartiv? Hm.. nått bra som hänt i sommar...? Jag har typ lärt känna några härliga människor. Varit på pdol. Varit ner till sollefteå och hälsat på några. Junsele djurpark, helt för mig själv med mamma - Ganska coolt ändå! Psg. Spelade dock inte, men var hela helgen och kollade på fotboll. Sjukt roligt! Alla gånger man cyklat på byn, träffat folk, pratat, ätit glass och till slut hamnat på fotbollsplan.
Men inget speciellt har hänt! Ångrar att jag inte gjort nått åt sommarlovet då jag kunde! Så hemskt att jag bara låtit två och en halv månad försvinna. Lite smått ångest.
Nu ska man stå ut två hela terminer på Älvåkra skolan. Åh, den meningen gjorde mig mer deprimerad! Börja 8:an, inte nått jag ser fram emot. Läxor, massor av prov och betyg. Stiga upp typ 6 varje morgon, kuuul. Det enda roliga med skolan är typ att man kommer att få träffa alla kompisar igen. Men nog skulle jag kunna offra de för några månader till med ledighet...
'
Hoppas ni inte läste allt de där som jag skrivit. För de är verkligen inget uppiggande. Mest deprimerande. Jag är en deppig människa med en ännu mer deppig blogg, kul - nej! Men om ni nu läst allt så respekterar jag er stooort. Ni borde få nå pris med att stå ut med alla mina emo-inlägg!
Men nu vet ni hur min sommar sett ut. Om jag ska sammanfatta de kort:
Tråkigt. Hemsk. Lite sol. Men rätt så kul ändå när jag varit med mina kompisar! Puss på er, ni äger!

två dagar före examen, jag hade hela sommarlovet framför mig! Lycklig...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback