home again!

Jag for ner på byn i förrgår och var med Erika. (som förövrigt fyllde 16 igår) Sen på kvällen så for jag till Erica lundberg och var med henne och Ellen. Efter ett tag så kom Agnes också. Sen så tälta vi på en typ sand-ö mitt i älven. Bilder kommer i slutet av inlägget. Vi chilla bara i tältet typ och såg en skräckfilm, fast den var typ inte läskig. Sen igår så for jag och Agnes vidare. Då vare Sara som gällde. Så vi har sovit där inatt.
'
Nu sitter jag hemma och typ drygar. Agnes kanske kommer hit senare och sover här? Måste tvätta massa kläder också. För på torsdag far jag bort och kommer hem på söndag. Sen så måste alla kläder vara tvättade tills jag far utomland. Det är ju bara lite mer än en och en halv vecka kvaaaar! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback