hemsk..

.. de är precis vad jag är just nu. Känns som att jag klagar på allt. Men när jag ändå håller på så är det väl lika bra att jag får ut allt jag vill ha sagt, eller ja... nästan allt. Men tillbaka till de jag tänkte säga. Jag vill ha/behöver en ny mobil! Just nu har jag en mobil som inte har några knappar. Jag ville se hur det såg ut under knappsatsen, så jag slet bort allt innan jag han tänka på att jag kanske skulle behöva använda den i framtiden. Så nu sitter jag här med en telefon som är halv typ. Anledningen till varför jag använder den mobilen är för att min andra, LG-touch, har laggat ihop totalt. Den är seg och touchen fungerar knappt. Så, jag behöver en ny mobil nu! Om nån vill köpa en iPhone eller en HTC eller nått liknande åt mig så, varsågod. Jag tar emot det mesta. Bara den är hel och fungerar som den ska! :)
'
Imorgon kommer jag ha kulkulkul! Ska vara med några väldigt snygga tjejer och tälta, äta, grilla och ja.. allt sånt man gör när man har kul och är utan föräldrar i ett helt dygn. Helt enkelt, härja! Så imorgon blir det nog att vakna tiiidigt och åka ner med mamii på byn kring 8 och vara med Moa och Lelle tills vi ska fara till Granis :) bloggar nog inte nånting... så vi hörs på onsdaaag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback