första skoldagen. check! √

Jag var totalt död idag när ja vakna. Men jag tog mig upp, fixa mig och for till skolan.
På nått konstigt sätt längta jag som till skolan. Men de här kommer att bli ett bra år, känns de då som.
De enda dåliga är att 99orna som börjat på skolan är typ hur många som helst. + att dom är jättesmå och omogna. Seriöst, var jag så för två år sen?
Vårat schema är ändå helt okej. Vi fick sluta två timmar tidigare idag eftersom vi inte valt profilval än. Så efter skolan gick ja till Agnes. Hon läste en bok för mig och blir ni förvånade om jag säger att jag somnade? Sov iaf typ en timma, sen gick vi till okey och dela på en pizza. Sen gick vi till plan och var med Sara där en stund. Kom hem för ett tag sen, ska sova snart. Är dödligt trött!
*
trött och sliten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback